torsdag 17 mars 2011

4 veckor postop

ViktUPPGÅNG i veckan: + 0,4 kg
Viktnedgång sen op: 3,9 kg
Totalt: 13,4 kg

Trenden håller i sig.Min kropp håller kvar allt den kan. Jag fortsätter att lusläsa bloggar och ser att det finns andra som har varit i precis samma situation och ändå minskat bra sett över tid.
Jag måste alltså se allt över tid. Jag. Måste.Ha.Tålamod.

Samtidigt så mår jag oförskämt bra. Jag känner mig pigg och energisk. Jag går ganska raskt på promenaderna numera.
Jag börjar känna igen min nya mättnadskänsla och blir hungrig på regelbundna tider numera.
Jag är inte sugen på varken småätande, sött eller fett. Jag klarar all mat.
Jag har en mage som funkar och slipper diarré som några av mina operationskompisar fått.
Kort sagt: Om nu min jäkla kropp börjar släppa ifrån sig lite kilon så har jag ju fått
en verkligt kanonbra resa på vägen mot ett lättare jag.

I morgon ska jag på provtagning och vägning på vårdcentralen. De kanske har en roligare våg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar