torsdag 24 februari 2011

Big break

Stort genombrott i läkningen! Jag har för första gången sedan operationen lyckats vända mig i sängen och ligga på vänster sida utan att det gjorde så himla ont. Underbart!

Däremot har den stora tröttheten slagit till. Jag har svårt att hålla mig vaken en hel dag och kanske inte är meningen att jag ska det heller. Det värsta är att jag vacklar lite angående en stor fest jag vill gå på på lördag.
När man sitter hemma och ingenting gör känns det klart möjligt. Men frågan är hur det känns när man väl är där och har en heldag i ryggsäcken? Orkar jag då? Jag tror jag måste känna mina begränsningar.
Det är för övrigt skvatt omöjligt att låta bli att väga sig varje morgon, trots att jag sagt att de är en bestämd dag i veckan och inget annat som gäller för att notera viktkurvan. Men väga sig kan man ju ändå :)

Dagens uppgift blir att sätta upp en målbild för de olika steg i min viktminskning jag ska igenom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar