tisdag 12 juli 2011

21 vecka postop

Viktnedgång i veckan: -1,9 kg
Viktnedgång sen op: -16,3 kg
Totalt: - 25,7 kg

Äntligen! Jag kröp under 25-kilosgränsen och det med råge. Jag har dessvärre ingen bra förklaring till varför heller. Det är semester och ni vet hur det är. Inte är mattiderna sådär väldigt strukturerade. Jag har nog ätit mer sällan än jag ska, men det brukar ju ge direkt motsatt resultat på vågen.
nåja, jag tänker inte analysera det här något mer. Jag har förmodligen ett minimum av vätska i kroppen eller någon annan  bra förklaring. Å andra sidan, nu ska jag njuta av den här milstolpen och unna mig några glas vin ikväll. Hurra, hurra!

2 kommentarer:

  1. Jätteroligt! Stort grattis till viktnedgången. När det går bra ska man inte analysera allt för mycket hehe :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag befarade ju att hon gått bort, för hon har ju inte bloggat sedan i höstas :( Har hon varit väldigt dålig sedan dess?

    Grattis till viktnedgången förresten, måste ju kännas jätteskönt! :)

    SvaraRadera