onsdag 29 juni 2011

19 v postop

ViktUPPgång i veckan: +1,2 kg
Viktnedgång sen op: -13,6 kg
Totalt: - 23,1 kg

25 kilo minus innan midsommar?? Tsss...glöm det!
Möjligen hade det varit tagbart om man inte hade åkt på semester veckan innan
och tryckt i sig en massa gott vin, goda middagar och kanske, kanske ätit lite för sällan.
Dessutom har jag suttit still som en jävla palt av olika orsaker.

Så två veckor visade en viktuppgång igen, mycket, mycket tråkigt.
Å andra sidan så kanske jag ska fundera över hur mycket jag normalt skulle ha ökat efter semester och midsommar. 1,2 kanske inte är helt dödligt trots allt.
Men jag har fuskat lite med vägningen också! Jag vägde mig när jag kom hem och då var det ett kilo till! Seriöst, jag bröt nästan ihop på vågen.
Men nu är det bara att ta nya tag och inte minst att försöka få i sig vätska, få ur sig vätska som klibbar fast i fötterna på mig och komma i rörelse igen.
Man kan ju alltid se det som en nyttig påminnelse att om man inte sköter sig så går man upp - precis som förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar